close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגורמים שמשפיעים על מחיר ההובלה

מערכת שורשיט כסליו, תשעח07/12/2017

רגע לפני שאתם אורזים את הפקלאות ועוברים לדירה חדשה כדאי שתבחרו חברת הובלות טובה שתעשה את העבודה כמו שצריך

תגיות:
החלטתם לעשות שינוי, אולי אתם נדרשים לו כשהמשפחה עומדת להתרחב או פשוט משום שעליתם ברמת החיים והגיע הזמן לשדרג גם את סביבת המגורים שלכם. תהא הסיבה למעבר אשר תהא, רגע לפני שאתם אורזים את הפקלאות ועוברים לדירה חדשה כדאי שתבחרו חברת הובלות טובה שתעשה את העבודה כמו שצריך. מצד שני, ברור שיש גם מחיר להובלה, אבל השאלה היא איך הוא נקבע ואיך תדעו להשוות בין חברות הובלה שונות. התשובות לפניכם – גזרו ושמרו.

לפני הכל: השוואה בין חלופות
עוד לפני שניכנס לפרטים הקטנים ונגלה איך ממה מושפע מחיר ההובלה שלכם, התחילו בביצוע השוואה קצרה בין כמה חברות מומלצות. אתם יכולים להיעזר בחברים טובים או באתרים מקצועיים שמבצעים עבורכם את ההשוואה ואוספים כמה הצעות מחיר ממובילים בעלי ניסיון. סקר השוק הזה יאפשר לכם לגלות טוב יותר מה המחירים המקובלים היום בתחום, וכך תוכלו לקבל מחירון הובלות קצת יותר מדויק.

מקצועיות – גורם מפתח
אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר הוא המקצועיות, וזו ממש לא קלישאה. נכון, יש היום חברות שיציעו לכם הובלה במחירי רצפה, כאלה שתתקשו למצוא במקומות אחרים. מצד שני, לא תמיד המחיר הזול הוא באמת האטרקטיבי ביותר ואפילו לא הזול באמת. הסיבה פשוטה. חברת הובלות מקצועית וטובה היא זו שיש לה את הציוד המתאים, לרבות משאיות, ציוד גרירה ואפילו מנוף אם יש צורך בהובלת פריטים כבדים במיוחד (כמו פסנתר או ארון עתיק שאין סיכוי לפרק). אם תזמינו חברה זולה במיוחד אתם עשויים לגלות שיש לכם צורך בהובלה נוספת לכמה פריטים שהחברה הזו לא יודעת להוביל, או שאין לה כלים להגן באמת על הפריטים היקרים והרגישים מכל.

שירות ברמה גבוהה
חברת הובלות זולה מאוד עשויה גם להתברר כחברה שרמת השירות בה נמוכה בהתאם, והיחס הישיר הזה קיים למרבה הצער. גם אם לא חשוב לכם לפגוש מובילים חביבים ונעימים לבריות, שירות טוב נמדד בגמישות, באחריות המקצועית וביכולת של החברה לספק מענה מדויק לצרכים האישיים שלכם. לכן, כשאתם משווים בין מחירים זכרו שהשורה התחתונה היא אולי חשובה, אבל היא לא המרכיב החשוב מכולם, ומה שעולה לכם פחות עכשיו יכול לעלות לכם הרבה יותר בהמשך, ומההפתעות הללו בהחלט כדאי להימנע. השוואה מקיפה תאפשר לכם לעשות את זה, ולצמצם עד כמה שאפשר את גורמי הסיכון השונים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה